cansanattasarim@gmail.com

3 Ekim 2013 Perşembe

"I saw and liked"

Yeni insanlar tanımak,yeni yerler keşfetmek her zaman heyecanlandırır ve keyif verir bana. Yeni bir blog keşfettiğimde aynı heyecanı yaşıyorum. Hani bir de kaliteli paylaşımlarıyla sizi içine hapseden bloglar vardır ya, "I saw and liked" bunlardan biri. Yayınlarını keyifle takip ediyorum,hele bir de fotoğraf paylaşmışsa hayranlıkla izliyorum. Tasarım meraklılarının kesinlikle takip etmesi gereken bir blog olduğunu düşünüyorum fakat içeriğinde tasarımdan çok daha fazlası var.


 Karaköy gezisi ile ilgili yayınını okuduğumda,işi-gücü bırakıp Karaköy'e gidesim geldi. Yalın ve samimi üslubu ile özendiriyor,yaşanmışlık hissini veriyor.


Beğenmemin sebebi kesinlikle çikolataya olan düşkünlüğüm değil :)) tasarım güzel...


Dekorasyon örnekleri en sevdiğim bölümlerden biri. Bloğun sahibesini eskiden tanırım,kendisi de bu fotoğraf kadar zarif ve samimidir.


Faydalı paylaşımları da var,mesela bu yayından sonra karatahta yapmaya heveslenebilirsiniz :))
Bunlar benim seçtiklerim,ama daha fazlası için mutlaka bir ziyaret öneririm.
Sevgili Semrin, bloğunu bizimle paylaştığın için teşekkür ederim,umarım benim bakış açımdan da bloğunu beğenirsin.Yeni paylaşımlarını sabırsızlıkla bekleyenlerdenim,sevgilerimle...

2 yorum:

  1. Tülay'cım süpersin:) Güzel yazın için teşekkürler !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, beğenmene sevindim :))

      Sil