cansanattasarim@gmail.com

23 Ekim 2013 Çarşamba

"Turuncu Oda"

   İlk nasıl ve hangi yayınıyla tanıştığımı hatırlamıyorum. Ama zaten "şöyle bir bakıp geçeyim" diyebileceğiniz bir site değil "Turuncu Oda". Koltuk döşemek, sandalye kaplamak, mobilya boyamak, dekorasyon, resim ... çok daha fazlası...
Hani fikri gelince durdurulamayan insanlar vardır ya, "Turuncu Oda" nın yaratıcısı Sibel Hanım da böyle bir yetenek.
 
 
 
Biten koli bandından bilezik yapmak kimin aklına gelir ki... Elbette "Turuncu Oda" ...
 
 
 
Seviyorum pratik, şık ve kullanışlı tasarımları... Bu site fikir vermekle kalmıyor, en ince ayrıntısına kadar nasıl yapıldığını da anlatıyor.
 
 
"Turuncu Oda" sevimli dostlarımızı da düşünür...
 
 
Puf yapmak bu kadar kolay mıdır acaba, yoksa "Turuncu Oda" anlatınca mı kolay görünür... Bilemedim ama bu harika bir tasarım.
 
 
Bu mumluklar çok mu çok güzel ?
 
 
Ben bu çerçeveye bayıldım... Çok zarif ...
 
 
Bu "Sevgililer Günü Kartı" da beğendiklerimden. Oğlumla yapabileceğim harika bir faaliyet fikri.
 
 
Paylaşımlarını severek takip ettiğim bir site, sizinle paylaşmak ayrı bir mutluluk oldu. Ziyaretimi kabul ettiği için sevgili Sibel Hanım' a çok teşekkür ediyorum. Ziyaret etmek isteyenler buradan buyursun...
 
 
 
 
 


2 yorum:

  1. insanın kendini bir başkasının ağzından dinlemesi ne kadar tuhaf hissettiriyor:) sevinç,utangaçlık,minnet...daha bir sürü duygu var içinde ama kelimeler yetermi ki? :)) çok çok çok teşekkür ederim bu güzel postun için...emeğine ve bana ayırdığın vaktine teşekkürler...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turuncu Oda 'da gezerken hissettiklerimi paylaştım sadece :)) beğenmiş olmana çok sevindim, sevgilerimle

      Sil