cansanattasarim@gmail.com

30 Ocak 2014 Perşembe

MİMlendim ve MİMledim ....


Sevgili ŞAFAK beni mimlemiş, mim konusu ise yaklaşan 14 Şubat nedeniyle "Sevgililer Günü"... İşte sorular ve cevaplarım;

1- Sevgililer günü sizin için önemli mi?
     "Sevgililer Günü" kulağa çok hoş geliyor ama kutlanılması gereken bir gün gibi gelmiyor bana maalesef.  Galiba "kutlama" kelimesi beni rahatsız ediyor, klasik bir cevap olacak ama keşke her günümüz sevgililer günü tadında geçse...

2- İyi sevgili tanımı sizce nasıl olur?
    İyi sevgili dediğin anlayışlı olur, sevgilisini bol bol şımartır :)) (eşime duyurudur...)

3- Eşiniz ya da sevgiliniz bu günü unutsa ya da önemsemese tepkiniz ne olurdu?
    Kendim hatırlatırım ama kesinlikle önemsemem. O kadar çok duyurusu yapılan bir gün ki unutmak sanırım mümkün olmuyor :)

4- Sevgililer gününde size ne hediye alınsın isterdiniz?
    Süprizleri çok severim, güzel bir süprize hayır demem... Bir de Sevgililer gününe en çok çikolatayı yakıştırırım hediye olarak... (sanırım bu da eşime duyuru niteliğinde oldu :))

5- Sevgilinize ne hediye alacağınıza karar verdiniz mi?
    Sevgililer günü yemeği dışında ayrıca bir hediye almayacağım sanırım. Şık ve lezzetli bir yemek harika olur...

6- Sevgiler gününü nerede nasıl kutlamak isterdiniz?
    Sevgili ile başbaşa olmak iyi gelirdi ama sanırım çocuk olunca planlar değişebiliyor...

7- Evli kişiler de sevgililer gününü kutlamalı mı?
    Elbette, hatta özellikle evliler yaşamalı sevgililer gününü çünkü evlilikle birlikte ilişki monotonlaşıyor ve özel günler bu monotonluğu değiştirmek için harika fırsat diye düşünüyorum.

8- 70 yaşında bir çiftin sevgililer gününü kutlamak için sizin de olduğunuz bir mekana gelmiş görseniz ne düşünürsünüz?
    Çok hoş ve duygu dolu bir tablo... 

Sevgili Şafak, mim için teşekkür ediyorum, soruları cevaplamak gayet keyifliydi :))
Veee.....Benim MİMlediklerim;
ŞEPŞEKERİN FİKİRLERİ

Mimlemediğim arkadaşlarım da soruları cevaplayabilir tabii ki,uzuuuun bir liste yapmak istemedim :))


3 yorum:

  1. Ben de cevaplarını okumaktan keyif aldım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. mimini aldım,en kısa zamanda cevaplayacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevapları merak ediyorum şimdiden :))

      Sil