cansanattasarim@gmail.com

24 Nisan 2012 Salı

TEŞEKKÜRLER...

Kermese katılırsın,el emeği-göz nuru ürünlerini sergilersin,heyecanlanırsın,yağmur yağar,fırtına çıkar...hevesin kaçar... :)) İşte böyle başladı. Neyseki güneş açtı ve moraller biraz da olsa yerine geldi.
Bu etkinliği düzenleyerek eğitime katkıda bulunmamıza vesile olan Maltepe Cumhuriyet Eğitim Merkezine teşekkür ediyorum.
Standları tek tek ziyaret ederek destek veren Maltepe Belediye Başkanı Mustafa Zengin'e teşekkür ediyorum.
Kermes etkinliğimize katılarak desteğini esirgemeyen tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.

Son bir teşekkürüm daha var ki kendisini saygıyla selamlıyorum.Standa yaklaşarak,standımızda bulunan ve şapkaların denendiğinde nasıl durduğu konusunda fikir vermesi amacıyla bulunan aynanın fiyatını soran hanımefendiye çoook çok teşekkür ediyorum.Şaşkınlığımdan cevap verememiştim,şimdi cevaplamak istiyorum,sevgili hanımefendi,ben o aynayı IKEA'dan almıştım ve fiyatını hatırlamıyorum.Aklıma geldikçe hala gülüyorum.





4 yorum:

  1. Benim oyuncakları beğendiniz ya ben de size gelip bir bakayım dedim. Siz de maşallah çok marifetliymişiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)) iltifatınıza teşekkürler...

      Sil
  2. canım bol satışlar diliyorum...

    YanıtlaSil