cansanattasarim@gmail.com

11 Kasım 2013 Pazartesi

"KAHVE BAHANE ETKİNLİĞİ" İLE İLGİLİ ÖNEMLİ DUYURU


Haftanın ilk gününden herkese kocaman bir merhaba. Kahve tutkunlarını harekete geçiren etkinliğimize katılım 15.Kasım Cuma günü sona eriyor. Ardından eşleştirmeleri gerçekleştirip sonucu açıklayacağım. Bu süreçte etkinliğe katılmak isteyip yorum bırakan ve fakat katılım şartlarını yerine getirmeyen takipçiler de oldu. Biliyorum "şart" kelime olarak itici geliyor ama gerçekten şart olan isteklerim vardı :)) Takipçim olmanızı istedim, etkinlik ile ilgili paylaşımlardan haberdar olmanız için; bloğunuzda etkinliği paylaşmanızı rica ettim, daha fazla kişiye ulaşmak için. Diğer katılımcılara haksızlık olmaması için bu iki şartı yerine getirmemiş fakat yorum bırakmış olan arkadaşları maalesef eşleştirmeye dahil edemeyeceğim. Paylaşım linki ve takip isimlerini yorumlarda belirtmenizi istedim ki bu istek benim işimi kolaylaştırması içindi :)) bu şartı yerine getirmemiş olanlar da eşleştirmeye katılacak sorun yok,ama mail adresini belirtmemiş olan takipçiler cansanattasarim@gmail.com adresine mail adres bilgisini gönderirseniz eşleştiğiniz blogger ile irtibata geçmeniz kolaylaşacaktır. Henüz vaktimiz var, katılım şartlarına tekrar bir göz atalım mı ne dersiniz ? Sendromsuz bir pazartesi dilerim,sevgilerimle...

2 yorum:

  1. İyi ki bu yazıyı yazmışsınız. Google + da takipteydim ama izlemeye almamışım. Hediyelerimi bile hafta sonu tamamladım bir de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim :)) Hem kimseye haksızlık olsun istemiyorum hem de dileyen herkes katılsın istiyorum... gerçekten arada kaldım..

      Sil