cansanattasarim@gmail.com

25 Kasım 2013 Pazartesi

KARTON KUTU - 1


Bu aralar elime geçen kutuları atmıyor ve şablon olarak kullanıyorum. Renkli ve desenli kartonları kullanarak biraz deneme yaptım eh sonuçlar fena değil :)) yaptığım kurabiyeler için harika bir fikir oldu.


Bir deneme de piramit kutu için yaptım. İnternette görüp beğenmiştim ve ne zamandır yapılacaklar listesindeydi. Nihayet bunu da yaptım ve rahatladım :) şablonunu kendim oluşturdum, kağıt-karton işlerini sevenler için çok eğlenceli bir uğraş. En güzel yanı yapıştırıcı kullanmadan yapılıyor olması, böylelikle içerisine draje,kurabiye,kek gibi gıda maddeleri de konulabilir ve küçük süprizler için harika bir sunum şekline dönüşebilir...


8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. yeni yıl hediyeleri için de geliştirilebilir :))

      Sil
  2. Çok hoş olmuş hemen denemek lazım

    YanıtlaSil
  3. çok hoş olmuş kurabiylerde ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Fen değil derken? Harika olmuş :) Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fena değil derken, daha iyisini yapmalıyım :)) ilginize teşekkür ederim...

      Sil