cansanattasarim@gmail.com

1 Aralık 2013 Pazar

ÖRGÜ BOYUNLUK...

İki KARMEN bir DİYANA bir araya gelirse ne olur demiştim. İşte cevabı :))


İş arkadaşım boyunluk istemişti uzuuun zaman önce, elbette seve seve örerim dedim... Dedim demesine fakat sıra bir türlü boyunluğa gelemedi. Bir gün elinde bir paket, bana hediye aldığını söyledi ve paketin içerisinden üç adet yumak çıktı :)) Mecburen kabul ettim hediyesini ve fakat uzun bir süre yine öremedim... Dün akşam "başlamak bitirmenin yarısıdır" diyerek başladım ve bitti. İp artınca bir tane daha ördüm, biri kendisineeee, diğeri de sevgilisineeee... Bugün de düğmelerini alıp, dikiş işlerini de yapınca boyunluklar tamamlandı. Henüz görmedi ilk sizlerle paylaşıyorum, umarım beğenir...



10 yorum:

  1. çok şık ellerine sağlık :) güle güle kullansınlar

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş.iyi günlerde kullansın

    YanıtlaSil
  3. bir araya gelmişlerde ne güzel etmişler :) sahipleri güzel günlerde kullansın inşallah:)

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel renklerine de bayıldım. :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuşlar emeğinize sağlık :) bende başladım ama bir türlü bitiremedim kış geldi çattı :) minik bir kızım var ondan fırsat bulur da yaparsam ne ala :) takipteyim, sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Beğeniniz ve güzel yorumlarınız için çoook çok teşekkürler :) sevgiler hepinize...

    YanıtlaSil