cansanattasarim@gmail.com

17 Kasım 2014 Pazartesi

KALDIĞIMIZ YERDEN...

Çok özledim ki ben bloğumu, sizleri, sıcacık paylaşımları... Yazamasam da kim neler paylaşmış hep takipteydim :) şimdi kaldığımız yerden devam edelim ve umarım bir daha bu kadar ayrı kalmayız...



Elimdeki yarım işler tamamlanmış gibi bu aralar bir de takı işlerine bulaştım. Malzeme satılan dükkanlardan çıkmak istemiyorum,sorsanız hepsi lazım :) kafada onlarca fikir...Bakalım bu heves ne kadar sürecek...


Deri bileklikleri her daim çok sevmişimdir,alamam kendimi onlardan. Artık bilekliklerimi de kendim tasarlıyorum. İşte ilk ürünler, dahası, daha sonra...  



Bu da doğal taşlar ile yapmış olduğum ve severek kullandığım bir başka tasarım. Basit ama şık...Hep renk uyumunu gözetirken ben, bunu gelişigüzel ve rengarenk diziverdim,aralarına biraz da ışıltı olsun dedim,eh bence fena olmadı :) hepinize renkli ve ışıltılı bir hafta dilerim,kocaman sevgilerimle...






4 yorum:

  1. o zaman elinize göz nurunuza sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin,çok da güzel şeylerle geldin:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,hem beğenin hem de ziyaretin için..

      Sil