cansanattasarim@gmail.com

7 Mart 2015 Cumartesi

8 MART KADINLAR GÜNÜ & SPIDERMAN

Efendim bilen bilir, haftasonuysa, hava kötü ve evdeysen, çocuk oyalamak zor iştir. Hele bir de bahsi geçen çocuk aşırı sosyal ise daha da zordur. Etkinliklerin biri biter diğeri başlar bizim evde. Ama bugün işin kolayına kaçtım :))


Kek,kurabiye yapımı gibi faaliyetlere sorgusuz dahil olur spidercan :) o zaman haydi kek yapalım diyerek önce aklını çeldim, ardından kendisinin haberdar olmadığı afilli kek kalıbını gösterince tamamdır bu iş,tuzağıma düştü minik aşçı... 


Çocuk işçi çalıştırdığım doğrudur...Malzemeleri miktarlarına göre hazırlayıp verdim eline mikseri,gerisi kolay :)


Kekin pişmesini sabırsızlıkla bekledik ve nihayet geldik en eğlenceli bölüme...


Şimdi sanatını konuşturma zamanı :)) elinden alıp kendim oynamamak için zor tuttum kendimi ama başardım...


Durun hemen gülmeyin,kabul ediyorum ilk başta ürküyor insan ama sonradan göz alışıyor :)
Neyse ki kekin tadı garanti diye kendimi avuturken ben,demesin mi:
 "annecim bunu senin için yaptım,kadınlar günü hediyesi" 
İşte o anda mutasyona uğramış örümcek adam, gözümde sanat eserine dönüştü...
Canım oğlum iyiki varsın...
Bu arada kek harikaydı, hepimizin kadınlar günü kutlu olsun,sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder